Wiele produktów w sklepie defibrylatorshop.pl jest objętych gwarancją producenta. W przypadku automatycznych defibrylatorów zewnętrznych okres gwarancyjny jest różny w zależności od marki AED i może wynosić od 2 do 8 lat. Większość części zamiennych nie jest objęta gwarancją producenta. Wyjątkiem są niektóre baterie. Staramy się zawsze jak najszybciej pomóc naszym klientom i znaleźć satysfakcjonujące rozwiązanie, bez względu na to czy wadliwe produkty objęte są gwarancją, czy nie.Jeżeli zakupiony przez Państwa produkt okaże się być wadliwym i wciąż objęty jest gwarancją producenta, dołożymy wszelkich starań, aby usterkę sprawnie i szybko usunąć. W większości przypadków, gdy produkt jest uszkodzony już w momencie otrzymania przesyłki, podlega on wymianie na nowy egzemplarz. Niektóre produkty mogą zostać skierowane do naprawy. Jeżeli posiadany przez Państwa produkt okaże się być uszkodzony, prosimy o kontakt w celu omówienia najlepszego rozwiązania.


Chcą Państwo skorzystać z serwisu gwarancyjnego lub zgłosić usterkę produktu zakupionego w sklepie defibrylatorshop.pl? Prosimy o wysłanie zgłoszenia na adres email [email protected]. Zgłoszenie powinno zawierać:

- Opis wady i, jeżeli dotyczy, roszczenia z tytułu gwarancji;

- Numer zamówienia lub numer faktury;

- Numer seryjny produktu (jeśli występuje);

- Imię, nazwisko oraz dane kontaktowe osoby zgłaszającej;

- Krótki opis, jakich działań naprawczych Państwo oczekują.

Jeśli mają Państwo wątpliwości dotyczące serwisu gwarancyjnego lub pytania dotyczące możliwości naprawy, prosimy o kontakt mailowy: [email protected] Państwa ustawowe prawa konsumenta będą respektowane, a nasz regulamin gwarancyjny nie stoi z nimi w sprzeczności. Zapraszamy również do zapozania się z usługami naszego Centrum Serwioswego.