Towar nie spełnia Twoich oczekiwań? Żaden problem.

Prawo do odstąpienia od umowy w przypadku nabycia produktu.

Masz prawo odstąpić od umowy w terminie 14 dni bez podawania przyczyny. Nie jesteś zadowolony z zakupu i chcesz zwrócić produkt? W takim przypadku należy to zrobić w ciągu 14 dni od otrzymania produktu. Produkt musi zostać zwrócony nieotwarty, nieuszkodzony i w oryginalnym opakowaniu. Koszty przesyłki zwrotnej pokrywa kupujący.

Prawo do odstąpienia od umowy w przypadku usługi serwisowej.

Masz prawo odstąpić od umowy o świadczenie usług w terminie 14 dni bez podawania przyczyny. Okres odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym dokonałeś zakupu usługi. Jesteś zobowiązany do pokrycia wszelkich kosztów związanych z serwisowaniem urządzenia do momentu rozwiązania umowy.

Przy zakupie usługi serwisowej skontaktujemy się z Tobą przed faktycznym wykonaniem usługi. Jeżeli ten moment nastąpi w okresie 14 dni, nadal możesz skorzystać z prawa do odstąpienia od umowy.

Konsekwencje odstąpienia od umowy.

Jeżeli odstąpisz od umowy, nie później niż w terminie 14 dni od otrzymania zwrotu produktu, otrzymasz od nas zwrot dokonanej płatności. Zwrot środków nastąpi przy użyciu tej samej metody płatności, której użyłeś w pierwotnej transakcji, chyba że pisemnie zostanie umówione inne rozwiązanie; W przypadku usługi serwisowej jesteś zobowiązany do pokrycia wszelkich kosztów serwisowania urządzenia do momentu rozwiązania umowy.

Przesyłka zwrotna – jak to zrobić? 

  • Wypełnij i dołącz do paczki formularz zwrotu. Link znajdziesz poniżej.
  • Przekaż paczkę wybranej przez siebie firmie kurierskiej. Koszty przesyłki zwrotnej leżą po Twojej stronie. 
  • Zachowaj dowód wysyłki. Umożliwi to śledzenie przesyłki. 
  • Jak tylko otrzymamy Twoja przesyłkę zwrotną, poinformujemy Cię o tym w wiadomości e-mail. 

Przelew zwrotny zostanie zrealizowany tak szybko, jak to będzie możliwe. Najpóźniej w terminie 14 dni od rozwiązania umowy zakupu. Zastrzegamy sobie prawo do wykonania przelewu zwrotnego dopiero po otrzymaniu zwracanych produktów.

Poniesione koszty wysyłki nie zostaną zrefundowane. Zwrot środków następuje ta samą metodą, która została wybrana podczas dokonywania zamówienia. 

Ponosisz odpowiedzialność wyłącznie za umniejszenie wartości towaru będące wynikiem korzystania z towaru w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru.

Otrzymałeś inny niż zamówiony lub uszkodzony towar?

Jeśli otrzymałeś nieprawidłowy lub uszkodzony produkt, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta. Również w przypadku innych pytań dotyczących zwrotu prosimy o kontakt z nami. Chętnie Ci pomożemy.

Tutaj znajdziesz formularz zwrotu.

Adres zwrotny: Medisol BV, Mercuriusweg 12, 4382 NC Vlissingen.