Wiele produktów w sklepie defibrylatorshop.pl jest objętych gwarancją producenta. W przypadku automatycznych defibrylatorów zewnętrznych okres gwarancyjny jest różny w zależności od marki AED i może wynosić od 2 do 8 lat. Większość części zamiennych nie jest objęta gwarancją producenta. Wyjątkiem są niektóre baterie. Staramy się zawsze jak najszybciej pomóc naszym klientom i znaleźć satysfakcjonujące rozwiązanie, bez względu na to czy wadliwe produkty objęte są gwarancją, czy nie.

Jeżeli zakupiony przez Państwa produkt okaże się być wadliwym i wciąż objęty jest gwarancją producenta, dołożymy wszelkich starań, aby usterkę sprawnie i szybko usunąć. W większości przypadków, gdy produkt jest uszkodzony już w momencie otrzymania przesyłki, podlega on wymianie na nowy egzemplarz. Niektóre produkty mogą zostać skierowane do naprawy. Jeżeli posiadany przez Państwa produkt okaże się być uszkodzony, prosimy o kontakt w celu omówienia najlepszego rozwiązania. .

- Opis wady i, jeżeli dotyczy, roszczenia z tytułu gwarancji;
- Numer zamówienia lub numer faktury;
- Numer seryjny produktu (jeśli występuje);
- Imię, nazwisko oraz dane kontaktowe osoby zgłaszającej;
- Krótki opis, jakich działań naprawczych Państwo oczekują.

Jeśli mają Państwo wątpliwości dotyczące serwisu gwarancyjnego lub pytania dotyczące możliwości naprawy, prosimy o kontakt mailowy: [email protected]
Państwa ustawowe prawa konsumenta będą respektowane, a nasz regulamin gwarancyjny nie stoi z nimi w sprzeczności.