W opinii firmy Medisol jest niezwykle ważne, aby nic nie stało na przeszkodzie użycia defibrylatora AED. Elektrody stosowane w defibrylatorach AED są jednorazowego użytku i po wyjęciu ich z opakowania (bez względu na to czy zostaną użyte czy nie) należy je wymienić. To właściciel defibrylatora jest odpowiedzialny za wymianę elektrod i baterii po zastosowaniu defibrylatora w celu ratowania życia i to on musi ponieść koszty z tym związane. O ile regularne wymiany akcesoriów po upłynięciu ich daty ważności można zaplanować, o tyle wymiany elektrod i baterii po użyciu w celu ratowania życia są zawsze niespodzianką i stanowią dodatkowy, nieprzewidziany koszt. Ponieważ koszty wymiany elektrod czy baterii nie powinny stanowić argumentu przeciw udostępnieniu AED do użycia, Medisol postanowił przejąć za nie odpowiedzialność. Od teraz w przypadku defibrylatorów zakupionych w firmie Medisol dostarczymy elektrody i w razie konieczności baterie po użyciu defibrylatora AED w celu ratowania życia. Wszystkie defibrylatory dostępne w naszym sklepie objęte są tą zasadą. Aby zobaczyć pełny wykaz AED kliknij TUTAJ.

Każda sekunda się liczy

W momencie gdy dochodzi do nagłego zatrzymania krążenia należy działać błyskawicznie. W związku z tym niepotrzebne dyskusje czy wątpliwości nie mogą mieć miejsca, taki jest punkt widzenia firmy Medisol. Każda sekunda się liczy, taki jest również przekaz instytucji zajmujących się tą tematyką. Szansa na przeżycie maleje z każdą minutą. Ryzyko uszkodzenia mózgu szybko wzrasta z upływającym czasem. W praktyce zdarza się, że właściciel defibrylatora przyjmuje postawę bierną i nie jest chętny do udostępnienia AED ze względu na koszty, które będzie musiał ponieść po użyciu.

Koszty nie mogą stanowić przeszkody.

Medisol uważa, że takie sytuacje nie mogą się zdarzać. „Koszty nie mogą stanowić przeszkody w użyciu AED w celu ratowania życia”, mówi dyrektor Pieter Joziasse. „Nie chcemy, żeby musiało dochodzić do sytuacji, w której właściciel zwraca się z prośbą o pokrycie kosztów wymiany elektrod, np. do rodziny poszkodowanego, zwłaszcza w przypadku gdy poszkodowanego nie udało się uratować. Chcemy zapobiec dyskusji na temat kosztów. Dlatego zdecydowaliśmy się na zapewnienie właścicielowi AED nowego kompletu elektrod i/lub baterii, w przypadku gdy dojdzie do użycia defibrylatora w celu ratowania życia. Mamy nadzieję zachęcić w ten sposób producentów do postępowania tak samo”.

W kilku prostych krokach sprawdzimy czy Państwa AED kwalifikuje się zgodnie z warunkami naszej akcji do darmowej wymiany elektrod i baterii.

“Drobnym drukiem”, czyli warunki akcji:

  • Po użyciu w celu ratowania życia defibrylatora AED zakupionego w Medisol otrzymają Państwo gratis zestaw elektrod pasujący do Państwa typu AED. Baterie wystarczają najczęściej na dłużej niż jedno użycie AED. Nasz dział obsługi klienta pomoże Państwu sprawdzić stan naładowania baterii. W przypadku rozładowanej baterii lub sytuacji niejednoznacznej, Medisol dostarczy Państwu również nową baterię. Wszystko w celu zapewnienia gotowości do użycia Państwa AED.
  • Po użyciu AED prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy z naszym działem obsługi klienta w celu dopełnienia formalności związanych z ewentualną wymianą części. Nasz pracownik może Państwa poprosić o dane dotyczące użycia AED.
  • W razie użycia elektrod dla dorosłych, otrzymają Państwo zestaw nowych przeznaczony dla dorosłych. W razie użycia elektrod pediatrycznych, przekażemy nowe elektrody przeznaczone do defibrylacji dzieci.
  • Części wymienne zostaną do Państwa przesłane kurierem. W ten sposób najczęściej w przeciągu kilku dni Państwa AED będzie gotowy do użycia.
  • Akcja dotyczy tylko i wyłącznie defibrylatorów zakupionych w firmie Medisol, czyli przez defibrylatorshop.pl oraz poprzez firmy pośredniczące w sprzedaży naszych produktów.
  • Akcja dotyczy również wszystkich klientów, którzy zakupili defibrylator AED z innego źródła i korzystają z jednej z usług serwisowych Medisol (Standard Service, Extra Service).
  • Akcja nie dotyczy jednostek, które profesjonalnie zajmują się ratowaniem życia. Szpitale, służby ratownicze, policja, jednostki straży pożarnej, służby publiczne są wyłączone z akcji.
  • Ponieważ niezwykle ważne jest, żeby defibrylatora AED został jak najszybciej przywrócony do stanu gotowości, wniosek o wymianę akcesoriów należy złożyć w ciągu 1 tygodnia od daty użycia AED w celu ratowania życia.